آدم فضایی ها
ԌӈaZaL ϛ!Ləɳƚ ^_^
پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,
آدم فضایی ها

 بحثم راجع به دهه هشتادیا و نودیاس

اما خب یکمم راجع به دهه های دیگه میگم

اول از دهه پنجا:خوبن،آدم تکلیفش باهاشون مشخصه...ینی میدونه چه جوری باید باهاشون رفتار کنه...

حالا دهه شصــــــتــــــیــــــا:عاغا خیلی خوبن...یه جورایی حقشون پایمال شده....مطلب رو به رو صرفا جهت شوخیهفکر کنم اینا بخوان و آسایشگاهم برن،جا کم بیاد(من اینو نمیخواستم بنویسم اما...آخرشم نگفتم حرفمو...آخه دهه شصتیا زیادی برام عزیزن مخصوصا....)

اما آدم نمیدونه با اینا باید چه جوری رفتار کنه...من یکی که هنگ میکنم

دهه هفتادیا:خووووووووووووووبن دیگه....

آها حالا رسیدم به اینا(80):اصن ویروسن...رو اعصابن شدیدا...هیچ وخ بزرگ نمیشن انگار...بچه های لوس و پررو حقشونه کتکبخورن...برین حوصلتونو ندارم...

حالا90 : اینا پر رو تر از هشتادیا .... من به چشم خودم متولد سال 90 دیدم یه چیزی در حد موجود فضایی

یه بار یکی تو خیابون گفت الاغ ؛ این دخترم یاد گرفت... حالا هر کی به حرفش گوش نده بهش میگه الاغ .... بیشورم بلده بگه... یه اشاره ای هم بکنم که هنو دو سالش نشده.

حالا هر وخ کار داشته باشه بهم میگه دزل(غزل) بلخ خام (ینی بغلم کن)

ینی مو میکشه، چنگ میندازه طوری که اشکت دربیاد...بعد اگه گریه کنی میاد پیشت ، بوست میکنه...میگه: نازی نازی...

خدا تکلیف دهه های دیگه رو به خیر کنه...



نظرات شما عزیزان:

pouyan
ساعت6:28---23 مرداد 1392
خوبه من جزو خووووووووووووووووبن دیگه هستم .

ای وای راستی این لحن خووووووووووووووووبن دیگه منو یاد معلم درب و داغون دین و زندگیمون انداخت . هر چی میپرسیدی میگفت خووووووووووووووووبه .... خوووووووووووووووووووووووووبه


بگو چه سالی تا مشخص کنم چقد خوووبی...


پریسا
ساعت2:39---22 مرداد 1392
)))

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 20:22 || GHaZaLaK